IZM kā elles filiāle
«Ja kaut kur arī
eksistē elles filiāle, tad tā atrodas izglītības ministrijas
sienās.
Padomājiet paši –
kādreiz lielākā daļa skolu strādāja, balstoties uz bērnu – vecāku attiecību sistēmu. Skolotājs bija ne tikai zināšanu
avots, enciklopēdija uz kājām. Viņš bija meistars, nozīmīgs
pieaugušais.
Tagad daudzās
klasēs ir norma, ka piedalās otrs pedagogs vai pat apsargs, kas
seko līdzi disciplīnai. Skolotāji ir zaudējuši savu autoritāti
no bērnu sirdīs. Zaudējuši spēju uzturēt intereses uguntiņu
klases acīs.
Maz kurš zina, bet
pie tā vainīgas ir dāmas no ministrijas. Tieši viņas ir
pamatiemesls, kas iznīcina smadzenes un bērnu dvēseles.
Visas viņu radītās
programmas rada nespējīgus skolēnus. Teicamniekus, kas labi
iezubrī materiālu, bet nav spējīgi domāt ar galvu. Ja kādreiz
agrāk skolotājs vadīja stundu un atstāja tos, kas nav sapratuši,
lai palīdzētu izprast materiālu, tad tagad kūmas no Izglītības
ministrijas uzstāj, lai lielāko daļu informācijas atstātu
patstāvīgai apguvei. Pedagogu algas apgriež līdz stāvoklim
«pūķis saraudāja», spiežot paaugstināt pedagogu materiālo
bāzi ar privātstundu palīdzību.
Kādreiz pedagogi
atdeva sirdi bērniem, bet tagad bērni atdod pedagogiem vecāku
maciņus.»
Margarita Bļinova.
Harpija akadēmijā.
Ik pa brīdim kāds
brīnās, ka es lasu fantāzijas romānus. Bet reizēm izdodas atrast
kaut ko tik izcilu, kas apgriež domāšanu kājām gaisā, iedod tik
ilgi meklēto ķieģelīti situācijas uztverē jeb, kā šoreiz,
ļauj tik skaidri un precīzi saprast un formulēt ideju par
notiekošo.
Komentāri
Ierakstīt komentāru